Wednesday, July 29, 2009

Seindah Biasa

salam buat sumer viewers....okla, br jer seminggu aku pg IPGM, akhirnya aku blik smula ke rumah. nie semua sbb kes h1n1 yg melanda IPGMKSM kesayangan aku... 6 org disyaki, so sumer org kena kosongkan IPG.. kitaorg adlh antara maktab yg terpaksa ditutup smentara wak2 selain drpd IPGM Perempuan Melayu Melaka yg maner sorg kwn aku pn ader kat sane..tapi adder advantages gak aku blik nie coz aku akn dpt pg pc fair weekend nie en bli laptop.... suker giler... bapak kesayangan aku pun dh bg green light... so, x sabo jer nk tunggu weekend nie... byk presentation & assignment yg perlu disettlekan... d'samping tue gak, ct kali nie aku ble jumper dilah, asri en sahaq en also nana (slalu dgr name tp br 1st time jumpe).... x luper gak, coming soon baim yg akn blik esok...byk lg yg ingin aku citer psl IPGM aku tp lek lu...byk mase lg.. nntkan my new post lps nie coz aku nk story psl UNIT KAJIAN SOSIAL PPISMP AMBILAN JULAI merangkap klass aku... Semoga hari-hari mendatang aku kn Seindah Biasa....Esok aku plan nk pg melawat sk f6 aku, SMK Clifford....






Jangan pernah takut ku tinggalkan
Saat bintang tak mampu lagi berdendang
Saat malam menjadi terlalu dingin
Hingga pagi tak seindah biasanya
[Chorus]
Takkan mungkin kita bertahan
Hidup dalam kesendirian
Panas terik hujan badai
Kita lalui bersama
Saat hilang arah tujuan
Kau tahu ke mana berjalan
Meski terang meski gelap
Kita lalui bersama
Ku tak bisa merubah yang telah terjadi
Tapi aku kan menjanjikan yang terbaik
Agar kita tak pernah menjadi-jadi
Meski beza dermaga untuk kita berlabuh
[repeat chorus]
Pernah kita jatuh
Mencuba berdiri
Menahan sakit dan menangis
Tapi arti hidup lebih dari itu
Dan kita mencuba melawan
[repeat chorus]

zumiela7 said ~ sedap ker suara aku kalu nyanyi erk???

2 comments:

nanie_da_gurlz said...

ko nk pi pc fair bile beb??
aku maybe pi esok ko..
mau carik laptop...
sengsareee tnpe laptop

armandbehzad said...

lamow dop dgr kaber mu....ak dop key bee nie...cuti h1n1.....btw ak fly 14/09/09...dop dam raye ...sob sob~