Wednesday, July 1, 2009

Suatu Masa

Hari ini menjelang sudah 1 julai 2009. Satu lembaran baru dalam hidup insan bernama muhd zaim najmie. Hari ini juga merupakan penjenamaan kali ke-2 & terakhir aku dlm blog aku nie. Hari ini juga aku berasa sungguh tenang & bersyukur kerana akhirnya segala ranjau & pahit yg aku lalui sepanjang 2 bulan ini berakhir jugak...Sepertimana tajuk blog aku Mulanya Di Sini, di sini juga adalah permulaan bagi sebuah episod baru dalam kamus hidup aku... Aku akan citer tntg my future plan in my next post... Yang pasti, Suatu Masa akn tiba di mana aku akan berdiri seiring dengan tokoh-tokoh pendidikan negara dalam bersama-sama memajukan anak bangsa tercinta... Kepada sesiapa yg datang menjenguk laman nie, sowey sbb msh klhtn kosong... Beta perlukan masa yg cukup untuk mencantikkannyer lg... Comment plizzz...



~sweet_home~
zumiela7 said ~ harap agar niat utk memajukn anak bangsa tue kekal sampai biler2... jgn dok hangat2 tahi kambing jer....

1 comment:

Anonymous said...

assalamualaikum
gembira kau skarng ni
patut la dah x nak mai umah aku
tp ape2 punn aku doakan kau berjaya n bahagia d dunia n akhirat.

walaupun bgitu aku masih igt lagi yg janji kito
tp aku x tau la
cite2 aku ttp sama
aku x tau la kau camner
ape pun jalan hidup kau
biarlah dalam keredhaan ALLAH

SAHABAT
SENAMA