Wednesday, August 26, 2009

Siti..Siti..Oh Siti..

7 lagu cik Siti nUrhaliza tarudin kiter (the sweetest en greatest singer ever in malaysia) yg plg aku suka adalah :


1-Sekian Lama

p/s : lagu nie skali dengar, trus jatuh cinta!!! mmg masyuk abizzz

2-Seindah Biasa

p/s : lagu yg mmbr semangat...lagu nie byk tul ingatkn aku psl IPGM aku

3-Bulan Kedamaian

p/s : lagu nie maybe x familiar sgt coz nie lagu raye... waktu raye jer dengar.. tp klau korang dgr, musti ckp, "dh prnh dgr dh lagu nie..."

4-Hati

p/s : lagu nie OST Hati Malaya... mmmg patriotik hbis....

5-Dialah Di Hati

p/s : lagu nie antara lagu terbaik yg dicipta oleh Aidit Alfian utk cik iti... lyrics by habsah hassan..

6- Jelmakan Ayumu

p/s : ok, lagu nie pnuh tersirat makna die.. sorg senior aku kat ipg suka gak lagu nie... satu lg masterpiece drpd pak ngah special utk siti slps nirmala..

7- Jerat Percintaan


p/s : lagu nie amat menyentuh emosi... lagu debut siti nurhaliza wak2 mule2 masuk arena muzik tanhair...

lagu-lagu len eg Air Mata Syawal, tanpa dendam di hati, badarsila en laen2 sdap gar utk didengar..


zumiela7 said ~ post kali nie mcm nk bgtau sgt yg aku adalah DH Fan Siti Nurhaliza... just suke2.. tapi sbnrnye aku pemnat setia misha....

2 comments:

mE iS aS said...

y melawan kesepian is not in ur list??

the song is awesome bro..
love it so much..

ur not like it ea?

gurl90 said...

pembetulan 2..
bkn cik siti tau...
dah puan siti nurhaliza