Wednesday, October 21, 2009

aku yg dikatakan bersalah???

erm...tepat jam kul 1.04 pg...cam biase aku msh blom ble melelapkn mata...

nampakny mereka sudah mencanangkan pada dunia bahawa kononnya aku lah yg bersalah...

how dare them??!!! membuka pekung di dada... dah mmg korg salah...

just face it... baru korg sedar siape aku....

slame ini aku hanye mendiamkn diri krn tdk inginkn peperangan wujud...

but now, i get my soul....

korg yg spttnye sedar...bkn aku....

lbh en sgt memalukan, korg berani mencananhkan pd dunia perihal aku...

spt biase yg sorg tue mmg suke menghebohkan stp perkara kpd dunia....

nah...rasekn..terimalah...

siapa nk percaya yg aku adlh spt yg korg katakan???

aku sedar salah aku... so wat??? nak aku buat ape??? melutut di kaki korg???

all of u just should stay wit ur own...don botherla other people...

knaperla dugaan sentiase bsilih ganti mendatangi aku???

owh..gerrkkkk.....arghhhh...

just wait...aku tahu ape yg aku buat!!!

bgla ruang en mse utk aku puas dgn ape yg aku dh buat...

aperpown, aku msh berase tenang dgn ape yg aku dh buat...

rase puas dpt luahkn walaupown skdr di zumiela7 inie...


*aku smakin berani meluahkn ape yg terpendam di hati... namon apkn daye, hanya sekadar di sni...*

zumiela7 said ~ kpd yg xtahu ape2, just stay en duduk diam2... maybe aper2 yg diujarkn di halaman inie xder kne mengena lgsg ngan anda... inie antr aku dgn mereka!!!

4 comments:

H.R PuTeRa YuSoFF said...

bagus...
perasaan itu mmg utk diluah...
pendam erasaan 2 org yg x bijaksana

Anonymous said...

pe cer nie...
isy3x,,,
sabaq na...

mE iS aS said...

xboh..nk masuk campuq gak..hahaha..bese lah...nobody's perfect..huakaka

Nur Rozainie Abdullah said...

yeahhh..
express yourself..
dun let them make u down..
live up!^_^