Tuesday, June 8, 2010

kena cubit lagi

arrived hOme safely!!!

bdw, br dpt tau yg member aku si peJal aka bLack dh beli enset baru siOtt..smgt die sms aku td...
Sony c901 tue..gempak!!! ko smkn maju Jal...welcome to soNy cybershOt cLub.


mlm nie blOgging sambil melantak mende nie!!!




aku x tau ar name kueh nie..huhu



nie air cheers perisa grape..hehe

so,
kali nie kene tag lagi

kene tag ni samela mcm kene cubit!!! kite pown kene cubit org len plak..hahaha

tp yg cam beshh sbb x sakit pown..huhu

tag kali ini dtgnye dari cik as..(cik ker puan erk skang nie???hahaha)
kne jwb arr..kalu x nnt, die mengepek cm mak nenek plak..hehe

korang kena cite :
1) kamu paling syg sape??
2) ape yang paling kamu suka buat??
3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
5) kamu minat sejarah x??
6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
8) tag 5 orang blogger lain..
9)selamat menjawab........hahahaha


jwpn yang ditunggu-tunggu

1~
diri sndr la
2~
berangan-angan en on9
3~
duk kat tmpt yg xde internet, laptop, org,...kire konpem bosan tahap gaban arr
4~
mkn ayam kat kfc arr...sbb tue je yg ade kat kfc,
kalu ade pizza or lepat pisang ker kat kfc tue, dh lame aku bantai mende2 tue...hahaha
5~
aku pown adlh salah satu bentuk sejarah..jadi konpem arr suke
6~
haaa, aku suke soklan nie, cmne nak masukkan gajah dlm peti???
sengal punye soklan..x tau jawab, bhentila pg skolah..wat malu den jo...
7~
banglo mewah arr...materialistik kan..
8~
sape erk jd mangse aku???


kak is sweetz jagOng, mayya, maksu mira, zairie, tedi

yeah..bjaye gak wat mnde nie...huhu..

5 comments:

iszieylyanziy said...

makkkk,,,saya kene tag,,hahaha :P

pInKy LoVeR said...

hahaha...ak suka teka teki tu....hahahahhahahahahhhahahhahahhahahahhahahhahhahahahahahahahahahahahahhahhahahhahahahha

mE iS aS said...

oitt..aku cik la..obviously la..ko ni..kasi kang br tau..lalalala

zairie said...

best kene tag.. leh gune smart tag x?? cepat ckit.. hehe

Jantan Keparat said...

tetibe lapa laks!