Friday, August 13, 2010

masuk akal ker tidak??

berlabuh sudah 2 ramadhan...
alhamdulillah...




sdg cek date bile nak boleh blik raye taon nie??

~1 perkara nk diajak berfikir same2..~

aku mmg jahat,
orang tue pown ckp aku jahat,
jd aku pown sakit ati en benci die sbb die kate aku jahat..
padahal aku mmg jahat..

rase benci aku tu masuk akal ker tidak???

aku mmg pemalas,
org tue pown ckp aku pemalas,
jd aku pown benci die sbb die kate aku pemalas,
padahal aku mmg pemalas...


rase benci aku tu masuk akal ker tidak???

aku mmg mengade2,
org tue pown ckp aku mmg mengade2,
jd aku pown benci teramat kat die sbb die kate aku mengade2,
padahal aku mmg mengade2...


rase benci aku tu masuk akal ker tidak???

tazkirah hari ini :~

jadi sempena
ramadhan al-mubarak nie,
banyak2la bersedekah @ menderma..
mcm rakanku seorang nie..




rakanku, si scha sdg mnderma darahnye yg sgt berharga..


p/s :: think b4 u act!!!

2 comments:

mE iS aS said...

so long not posting any comment here..haha..nah ambk ko!

i act after i think..kah3

zumiela7 said...

as :: hang mmg...darah mude...btindak kokse kokdan jah...