Saturday, November 20, 2010

aktiviti cuti yang berfaedah


pejam celik, tutup mata, bukak mata, dah raya ke-4
cepatnya mase berlalu
aku pun dah mula bosan

jadi selain menambahkan berat badan,
memanjangkan tido, dan memperbanyakkan mandi [kuakukua]

aku nak habiskan mase menengok koleksi citer2 sitcom omputeh yg aku ade
sblm aku mendelete mereka sume.
ade yg kelakar tahap gaban
& tak lupe gak serba sedikit elemen lu*** cam shal seperti


theSimpsons
Futurama
sOuthPark


Di sampeng menambahkan koleksi cite
series omputeh yg aku ada macam


desperateHousewives
prettyLittleLiArS
Glee
uglyBetty


aku jugak plan nak memuaturun cite series
omputeh yg kelakar2 sbb aku dh bosan
ngan cite series yg serius bangat tahap cipan

jadi cite2 yg menjadi pilihan aku ialah::



1#

2#



3#

4#


5#



p/s :: sesape yg ade sitcom comedy omputeh yg len, bolela bgtau aku..bolela share2 ape2 yg patut. orang kate, sharing is caring..hohohoho..ye kowt!!!

3 comments:

mE iS aS said...

eeeeeeeeeeuwwwwww zaim tgk cte lucah..haha.katun je pom..hahha

amar haziq said...

hahaha

''berfaedah''

http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

iszieylyanziy said...

berfaedah sangat,,hahaha,,,,zaim nape x wat pop up jek komen nie,,ngee,,,,,