Monday, February 21, 2011

Child’s Play's versiOn of mine

arakian tersebutlah kisah, tiba-tiba rase mcm nak jadi budak-budak kembali. maka, ketika pusing2 dalam tesco kb yg besar yg amat itu pada jumaat lepas (ketika tour rantauPanjang-kB), terjumpalah akan mende alah yang menarik ini. sebenarnya dah lama plan nk beli mende alah nie sejak 1st maen dekat rumah member waktu raya aritue. itu pun yg anak saudara dia punya. nak join?? jom jadi budak2 kejap!!

DSC03741

tadaa… stack’em nama diberi!!!

DSC03742

susun sampai tinggi2 mcm klcc, sape buat mende alah nie roboh, dia kalah

*terang2 dye tulis kat situ utk budak2 area 4 thn, tp xpew, beta maseh kecil ag*

5 comments:

princess laila said...

haa!! dak ks pon p rantau pnjng kan? humm.ta ajak p ari jumaat. ktorng tatau jumaat bukk. p ari sabtu..huhu~

hamboy..masih jd kanak2 4 taon yer.hih2~

dya adriza said...

weyh.. lawak la! haha. nk pnjm leh? =P

uiks.. nape x kabo p ari jumaat. kalau x leh paw seratus dua ratus haha

Nurul Amira Mohamad Salleh said...

hehe tringt tyme men kecik2 dlu

mE iS aS said...

hahaha..dak ks mmg umo 4thn..y 21thn pum perasan 4thn gak...ari selasa tlah dtetapkan tuk ari mnjana pmikiran kognitif...mbuatkan IQ si manja saling bhubung (ayat en ym)

hahahaha..best sgt main bnde tu!

eiymnajmie said...

laila - kalu tau, kite pg skali..tmph tros 1 bas..huhuhu

dya - sbb takot kne paw, tu yg x bgtau tue...huhu

amira - jom la maen skali...

as - sukela sgt bab2 maen nie..huhu